Marknadsföring

Känns som att jag måste markandsföra min blogg på ett bättre sätt om jag ska kunna ta upp kampen med Alex Schulman om titeln som Sveriges bloggarkung. Kollade igår och jag ligger för närvarande ungefär en miljon läsare efter honom men inom en vecka siktar jag på att att knäcka 100 000-gränsen till att börja med!
Nåja det är ju en början att mina vänner ens ska veta att jag har en blogg.
En utvärdering av min reklamkampanj kommer om en vecka eller så-
Tillbaka till verkligheten nu...'

Jag fick ett samtal ifrån Willys igår att jag kan få börja arbeta där om jag vill. Självklart tackade jag ja men så här i efterhand känns det som att jag går miste om några veckors semester men huvudsaken att man har arbete!

Är det bara jag som har insett det underbara med Shop Express på Coop? (Ni vet en sån där liten dosa som man går runt och scannar in varorna själv med)
Det måste vara det bekvämaste man har kommit på sedan den geniala idén med inbyggd ismaskin i kylskåpsdörren.
Att handla går så grymmt mycket fortare och man slipper slänga upp skiten på bandet för att sedan lägga ner det i en påse igen. Det är helt plötsligt roligt att handla!
Dock vet jag nästa vidareutveckling av denna uppfinning. Göra dom där manickerna ljudlös!! Det blir ett evigt pipande när man går runt på Coop. Det är helt enkelt fler än jag som har upptäckt denna uppenbarelse.

Tycker ni att min blogg är tråkig så kan jag rekomendera ollehallberg.blogg.se
Helt enormt skön kille! Kan inte sluta garva åt hans inlägg.'

Tittade på film med älsklingen och dippade morötter och gurka. Det har blivit vårt nya fredagssnacks. Man känner sig lite nyttigare och sen å är det väldigt gott också!

Ikväll ska jag till Kvarna och dricka lite öl och förhoppningsvis träffa lite folk :)

Jag älskar dig Mikaela!
Du är den enda i mina ögon!

Dagens citat:
Det är att göra en god gärning utan att tänka på att det är en god gärning.

// Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Josefine örebro

hur orkar du??;) palla skriva

2008-08-30 @ 19:58:06
Postat av: Mikaela

jag älskar dig, johan! <3

2008-08-30 @ 20:08:07
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Det är rätt, kompensera det nyttiga fredagsmorötterna med öl....

2008-08-30 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0