Resa till Karlstad

Idag åkte jag ner till mamma och dom i Karlstad. Känns riktigt kul att vara här! Är som ett helt annat liv här. Blir här till torsdag eller fredag. Visst skriver man inte veckodagar och månader med stor bokstav? Det är väl bara de barska britterna och de anmärkningsvärda amerikanarna som gör det?

Jag hoppas på att syrran med familj kommer också senare i veckan :)
Imorgon pratade dom om att jag skulle hjälpa till med att renovera gaveln. Byta panel osv.

Gäller att sätta sig själv i en bra förhandlingsposition inför shopping senare i vekcan ;)

Men nu är det sängen som gäller för mig. Sover hos lillasyrran den här veckan för att hon ska bli lite positivare till att sova på sitt eget rum.

Men ha det bra allihopa!


Dagens citat:
Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också. // Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: sorelli

Aw, älska Nalle Puh! Ibland är han bra nog smart han med

2008-08-11 @ 12:45:47
URL: http://sorelli.blogg.se/
Postat av: Northtwig

WTF!!?? Inte visste jag att du hade en blogg!! Hittade länken på "Lill-Marias" sida :-) Nu blir det till att snoka här varenda dag :-D



Kram Stor-Maria

2008-08-11 @ 16:22:36
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: din baby

I LOVE YOU!!!!!!

2008-08-11 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0