HELG!

Äntligen helg! Jobbat kväll hela veckan så nu är det skönt med lite ledighet.

Ikväll blir det utgång med massa folk :) ska bli riktigt roligt!
Jag och Christina pratade om det här med festande medans vi drog in en pall med djurmat igår.
Det finns inget som gör att man lär sig känna sin kropp som alkohol.
Idrottare säger ofta att de känner sin kropp väl och vet hur mycket de kan anstränga sin kropp tills den säger stopp.
Jag vill nog säga att jag ligger på deras nivå där. Dock kanske inte i samma sammanhang.
Skidåkare vet oftast EXAKT hur mycket de kan ta i i en uppförsbacke innan de går in i väggen (förutom våre käre vän Jörgen Brink då).
jag har något liknande scenario. Jag har lärt känna min kropp utan och innan under min gymnasietid. Jag vet EXAKT hur mycket alkohol jag behöver för att hamna i vissa stadier. Förra helgen var faktiskt mitt första bakslag under hela min drickperiod. Så ikväll ska jag visa alkoholen att det fortfarande är jag som har övertaget!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

"Jag vet precis hur mycket jag kan dricka för att ha roligt. Jag slutar dricka när jag inte mår bra längre" Var det inte så någon myntade ord för ett par år sedan??

2008-11-29 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0