Man lär sig av sina misstag...

Alla världens mäktigaste män har alla gjort misstag. Det viktiga är att man lär sig av sina misstag.

Kungen sa fel namn på den stad han besökte för några år sedan. Men inte har han sagt fel fler gånger.
Hur många gånger gjorde inte Arkimedes fel innan han kom på "Arkimedes princip"?
Colin Ferrells beslut att vara med i filmen "Alexander" som är den största floppen i filmhistorien hittills var kanske inte heller det bästa beslutet. Men sen kom han igen i Miami Vice och är åter igen en av de mest åtråvärda skådespelarna i Hollywood.
Och kanske skulle David Beckham ha tänkt en extra tanke innan han skrev på för Los Angeles Galaxy i den amerikanska fotbollsligan som går att jämföras med Superettan i Sverige. Och till slut tänkte han till och skrev på för Milan i Italien.

Och nu är det min tur. Jag har nu lärt mig en läxa som kommer följa mig på min resa genom livet. Två liter vin på två timmar är INTE ett framgångsrecept för en lyckad kväll med vännerna. Men tycker man om att lägga sig och krama kudden vid tolv när alla andra går ut säger jag bara: GO FOR IT!
Nästa gång blir det zingo istället tror jag bestämt...

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som att du haft en toppenhelg lillebror! :-D

2008-11-23 @ 18:52:20
URL: http://blogg.amundsson.com
Postat av: Din baby

kom då älskling! du får sova med mig när du vill och hur mycket du vill ;) <3

2008-11-27 @ 00:47:00
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0