Happy today

Vem vill gå i skolan nu? Ingen... ingen!
Vem vill gå i skolan nu? Ingen ingen alls!
Ingen ingen alls! Ingen ingen alls!
För vem vill gå i skolan nu? Ingen ingen alls!

I Studenttiderna sjöng vi denna sång men istället för "skolan" sjöng man tvåan.
Sången grundar sig i den gamla klassikern "DooDaah" av The Cartoons.
Anledningen till denna sång är att jag fick sista lönen från Konsum idag. Eftersom det var sista så fick jag med semesterersättningen och hela klabbet!
Så i helgen ska jag bjuda älsklingen på middag!
Snacka om att mitt humör går hand i hand med min ekonomi. Känns som att en stor tyngd släpps från mina axlar när man slipper vända på varenda krona för att leva.

Har börjat slarva med min matvanor. Jag vet hur viktigt mathållningen är för hur man mår och ändå slarvar jag.Jag har börjat med att vänta med att äta frukost så att det blir lunch istället. Och nån gång har det blivit så att jag har struntat i middagen och ätit sent på kvällen istället. Skärpning!

Har insett att cykeln var ett onödigt inköp. Den är ju totalt värdelös! Den rullar jättedåligt så man får trampa konstant och hela tiden med lite motstånd.
I förrgår när jag cyklade bort till Jennie för att hjälpa henne att plugga matte så insåg jag detta. Det var lite uppför hela vägen dit å var helt slut när jag kom fram. Så när jag skulle jag åka hem tänkte jag att nu borde det ju gå lite lättare...
Inte då! Såklart hade orkanen Gudrun återuppstått och fanns där för att möta mig på vägen hem. Jag var sjukt jävla less när jag kom hem!

Men nu är det bara att vänta på kvällen och att min låga humor ska komma fram!
Håll er till tåls gott folk!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Alla barhöver träna, köp en moppe om cykeln inte går av sig själv:P nä men tack för hjälpen :D jag fick g+ :D

2008-10-20 @ 18:16:42
URL: http://jenniiesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0