Nattmackan

Har inte tagit nån nattmacka men det var det första och i princip enda ordet jag kom på nu som innehöll ordet natt.
För sanningen är att nog fan är det natt! Det märker man om inte annat på kvaliten på tv-programmen. vet inte när det är värst... nu eller vid ett-tiden på eftermiddagen imorgon?

Ikväll har varit en poker-kväll... Gick väldigt bra ett tag och så börjar man tänka att "fan jag är ju rätt grym på det här".
Av någon anledning är det alltid just vid den tidpunkten som man slutar bli bra. Man tappar liksom alltid.
Men det här reder vi upp imorgon ;)

Finns det något som är så roligt som att driva med folk och vara skadeglad? 
Kände mig extremt när jag asgarvade åt en kommentar till en artikel på aftonbladet.se ikväll. 
En liten pojke hade fått en låtsastatuering på en utlandsresa. Saken var den att den där tatueringen inte gick ur ritkigt och nu såg det ut som att någon hade rispat in bart simpson med en kriv på underarmen. Det fanns en enda kommentar till den artikeln "Otur grabben.... hahaha".
Självklart tycker jag synd om pojken men kunde inte låta bli att skratta åt kommentaren :D

Och till slut en uppmaning...
Läs bloggen oftare och få fler att läsa den! Jag behöver all hjälp jag kan få för att nå mitt mål att ta mig förbi Alex Shulman! För att sätta det i ett sammanhang så att alla förstår hur långt efter jag ligger...

Om Alex shulman är en kenyan på 3000 meter hinder så kan man väl säga att jag är hindret som han hoppar över varje varv han tar...


HJÄLP MIG ATT SLIPPA VARA HINDRET OCH ÅTMINDSTONE FÅ VARA EN HARE!



Slut på kreativitet..

Hitta små speciella guldkorn i vardagen som förgyller den.

För mig har jag alltid mitt guldkorn Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh, du är underbar älskling! <3

2008-10-02 @ 08:35:55
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/
Postat av: Viktor

Du har ju i alla fall lyckats få in en annons lite då o då i bloggen;) Att de är för mig en tidning som heter "chic" vet jag inte vad man ska dra för slutsatser av =) Riktat till vad folk som läser eller vad som skrivs? Haha

2008-10-03 @ 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0