En epidemi har startat

Så har jag blivit sjuk också :( Ligger hemma med ont i halsen, med en näsa som mer känns som Niagarafallen och ett betongblock liggandes över huvudet.

Hade riktigt kul i Tandsbyn i helgen! Mycket trevligt folk som man inte har träffat på länge.

Längtar efter lönen! Är nästan sugen på att köpa xbox 360 bara för att få NHL 2009. Det verkar vara helt enkelt överjävligt.
Dock känns det som att man skulle kunna lägga dom pengarna på något bättre. Men kommer inte på något bättre just nu men jag hoppas på att jag kommer på något bättre fram emot 15 oktober när lönen kommer...

Nu ska jag lägga mig och vila.
Om några timmar kommer väl älsklingen hem så man får bli lite omhändertagen :)
Då blir det massa kramar! Det är ungeför vad jag orkar med idag.

Dagens tv-tips är "I ditt ansikte" med Magnus Betner på kanal 5. Ett riktigt roligt program!

Alla har vi våra brister men jag älskar dig trots det Mikaela! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0