????

Vad är det för fel? Jag kunde inte somna förrän halv tre igår. Idag får jag knappt i mig nån mat.
Vad är det som påverkar mig? Jag brukar alltid fika i mängder på jobbet, idag drack jag ett glas vatten. Har precis värmt spagetti och köttfärssås som jag brukar kunna äta hur mycket som hellst av. Nu känner jag inte ens någon lust att gå och hämta maten.
Känner att det börjar sätta sig på humöret. Hur ska man klara att jobba till åtta ikväll utan att bryta ihop?

Känner mig så bortgjord...



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag älskar dig johan, jag önskar att du var här så jag kunde ta hand om dig. Det är så tomt utan dig <3

2008-09-01 @ 18:42:15
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du är så SÖT!!

JAG ÄLSKAR DIG!

Finns inget bättre än att ha en pojkvän, speciellt inte när man har en sån som DIG! <3

2008-09-03 @ 22:29:11
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0