Är man bäst eller är man?

Johan Johansson - The easter bunny himself!
Räddaren av påsken. Känner mig lite stolt att det för en gångs skull är jag som har varit med och ordnat något :-)
Nu ser jag verkligen verkligen fram emot påsken och hoppas att alla andra bara ser med positiva ögon på påsken också.

Checklista för Påsken 2009

  • Se till att alla får plats........................ CHECK!
  • Handla maten..................................... Ser fram emot det faktiskt!
  • Se till att få med mig sällskap......... Nästa delmål.
  • Ha den bästa påsken någonsin..... Återstår att se.

Grattis till Vickie the princess förresten!
Bryr mig egentligen inte speciellt hårt men det känns ju bra att veta att vi kommer få en efterkommande kung och drottning. För det behöver vi ju verkligen....?

Kommentarer
Postat av: Annonym man nagonstans i sydostasien

Nu blev jag nyfiken. Vad hander i pask?=)

2009-03-06 @ 19:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0