Dags att stå för mitt misstag...

När jag gav er läsare möjligheten att bestämma lite över vad jag skulle skriva om så måste jag säga att lite besviken blev jag allt.



Jag fick endast tre svar som jag ser ens möjliga att skriva något om. Från min tremänning Maria, som jag faktiskt ser som det roligaste inlägget att skriva om. Hade velat haft fler såna förslag! Sen har jag fått ett förslag av Linda där jag ska skriva mer om mig själv. Detta kan bli svårt eftersom jag HATAR att skriva om mig själv men jag ska göra mitt bästa ;-)
Sedan har jag fått ett förslag från Amanda och tipsa om lite roliga bloggar. Detta kan också lämna en hel del att önska eftersom jag inte läser speciellt många bloggar men jag kan skriva ner de bloggar jag hellst läser och tycker är roligast iaf.
 Den översta kommentaren har jag starka aningar om vem det kan vara. Vet ju att det är någon i min familj eftersom bara de är så J*VLA nyfikna ;-) och jag säger bara. Blir itt nå å med de!

Okej dax att börja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0