Ibland kan man helt enkelt inte vara arg. Ibland händer saker som lyser upp vardagen.

Nu trodde du allt att jag skulle skriva om någon nyfunnen kärlek mamma och jag ska glädja dig med att det stämmer.
Tyvärr r det väl kanske inte vad du trodde.
Jag var hemma hos pappa i Sveg i helgen så jag passade på att kika posten. Och har då fått min första mobilräkning från Telia. På grund av att min nya mobil mest har varit inne på lagning hatar jag numera Telia ännu mer än vad jag gjorde innan.
Men när jag öppnade posten kunde jag inte annat än att skratta och tycka att dom var lite smågulliga. Dom hade skrivit ut en specifikation över alla samtal och alla sms jag hade skickat under december månad. Ni som har läst min blogg ett tag har antagligen läst inlägget om mitt smsande.
Hade 57 sidor som egentligen såg ungefär likadana ut :D

Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Samtal till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Sms skickat till 070-xxxxxxx
Samtal till 070-xxxxxxx

Var det verkligen nödvändigt från Telias håll att skriva ut alla sms jag har skickat. Känns som att jag inte får ut så mycket av informationen när jag ändå har gratis sms.
Så lite senare idag ska jag gå ner till Telia-butiken och ge dem en puss på kinden eller nått.
Sen ska jag ge dem en käftsmäll för att jag inte har fått tillbaka min mobil.


Jag missade biljetterna till Sverige-Danmark dessutom. Loggade in klockan nio när dom skulle släppas. Sen satt jag i kö på ticnet i en timme och när jag väl kom fram var biljetterna slut :( så så blev det med den matchen....

Nu ska jag iväg och träna! Feels good!

Kommentarer
Postat av: Mamma

En förmåga som mammor har är att läsa MELLAN raderna,så du behöver inte vara övertydlig Johan jag förstår enhel del iaf. ;-)

2009-02-10 @ 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0