Tips på roliga bloggar

Vi börjar med den här för den blir liksom lättast :)
Tänker länka och kommentera de bloggar jag gillar mest. Läser i princip bara bloggar där jag känner författaren så jag har nästan inga offentliga bloggar.
Ok here we go! Helt utan inbördes rangordning!


Först ut är min kära storasysters blogg.
Tycker att det är roligt att kunna läsa om vad som händer i deras vardag trots att jag sitter 50 mil bort! Kunna se hur grabbarna utvecklas och hur det går för dem alla i livet. Är nog den flitigaste bloggaren som jag läser med ett nytt inlägg minst en gång om dagen ;-)

Tidningen Moore har två helt fantastiska bloggar!

Dels Gult för snack
En ren sportblogg för nördar som mig där de tar upp det roligaste som har hänt inom sportvärlden senaste tiden på ett väldigt humoristiskt sätt!

Sedan Moore-bloggen
En blogg från redaktionen på tidningen som alltid är fylld med riktigt grabbhumor.

En annan favorit blogg är tremänningens blogg.
Man får sig allt som oftast ett gott skratt när man har läst klart inläggen. Gillar hur hon hittar alla roliga småsaker i vardagen som man inte själv ser :-)

Sen har vi ju självklart Tjuvlyssnat, Tjuvtittat och nya favoriten Warpdrive.
Alla med roliga citat och bilder från Sverige :)

Det där är nog favoriterna även om det finns några fler bloggar som jag kikar in då och då :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0