Ibland räcker man helt enkelt inte till....

Känner att humöret är på topp hela dagarna nu och skrattar mig igenom mina arbetsdagar på Willys. Känns bara som att livet har börjat ordna upp sig till det jag vill att det ska vara!
Men läste precis min systers blogg och det är inte annat än att humöret lätt svänger.
Hon som alltid fanns där och skyddade mig när mamma blev arg när jag var liten. Hon som tältade med mig ute på gården första gången. Hon som alltid pysslade ihop små lekar när jag hade tråkigt. Hon som jag har stått och rullat så många negerbollar (ja det heter faktiskt så) med i mitt liv.
Och nu när det är hon som behöver någon som tar hand om henne sitter jag här 40 mil bort och vet inte vad jag ska göra. Jag kan absolut ingenting om magproblem och jag vet inte alls hur jag ska visa hur mycket jag bryr mig!
Jag önskar att jag bara fanns där och visade hur mycket hon har betytt för mig genom åren!
Men jag vet att du kommer läsa det här syrran! Jag sitter här med gråten i halsen och känner att tårarna börjar rinna för att jag inte har funnits där mer för dig under dina svåra tider som du har funnits där för mig.
Jag skäms verkligen för det men ska försöka visa mer hur mycket jag tänker på dig.

Jag älskar dig! Jag hoppas verkligen att magen blir bättre snart och lovar att komma ner och hälsa på så fort jag kan!



Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för ett supergulligt inlägg! Jag vet att du bryr dig älskade lillebror, även om du inte finns här hos mig! En konversation på msn betyder mer än du tror. ;-) Hoppas att du vet att du alltid är välkommen att hälsa på! <3

2009-01-16 @ 12:15:42
URL: http://amundsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jaa du Johan, nog vet jag att du inte räcker till!!!

Många hälsningar och kramar i alla fall. M-r-m-r.

2009-01-17 @ 19:33:37
Postat av: Jennnie

VAd ni är likisar, hoppas hon blir bra :)

2009-01-28 @ 08:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0