Vägra GB!

Har bestämt mig för att inte köpa en enda glass från GB i sommar. De har chockhöjt priserna till nivåer som fan inte är humana!

Tex en sandwich kostar 14 kronor i butiken. Under hela mitt liv har då en sån kostat 10 spänn och inte ett öre mer!
Det är en höjning på 40%!
Och det är inte bara den som är dyrare! Varenda glassjävel om lilla piggelin har ju blivit dyrare.
Och det här maktmissbruket tänker då fan inte jag gå med på! Blir fan inte gb-glassar för mig i sommar om det inte absolut krisar och det inte finns andra glassar och det är extremt varmt!


Ääh fy fan är för trött för de här..

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men om det blir riktigt grönjävligt varmt så kan du komma hit så ska du få en påse is helt gratis...och lite alkoholhaltigt att skölja ner den med :-)

2009-06-17 @ 00:05:15
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Tommy

Right you are, J! It's insane! I've had the same thinkings as well and I'm also convinced that there'll be no GB for me either!

2009-06-17 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0