Hate that I love you....

Har ni någon gång känt att ni hatar någon så mycket att ni bara vil skrika och gråta? Att ni inte vill vara i närheten av personen och bara går runt och mår dåligt?
Men samtidigt kan ni inte sluta tänka på den och vill på något sätt inte släppa taget. Ni kan inte få bort personen från tankarna. Den springer runt där inne och vägrar försvinna. Du vill bara prata om personen hela tiden men ändå vill du itne veta av personen och önskar nästan att den bara vore död?

Exakt så känner jag just nu....
Men i mina tankar springer tre personer omkring. Erik, Martin och Danny...
Självklart pratar jag om fjortisprodukten E.M.D. och deras låt från Melodifestivalen "Baby goodbye". JAG ÄLSKAR DEN!
Och jag skäms... Finns inget jag hatar mer än band/artister som är framtagna för småtjejer. Ni vet E.M.D, Darin, Ola, Danny.
Men den här låten sätter sig på hjärnan och jag har plågat människor i min närhet med den senaste tiden. Både via youtube och med min gen skönsång.
 
Resultat: Adam har viljat slå ihjäl mig och Christina hotar med att flytta utomlands om jag röstar på dem i finalen.
Så nu när jag ligger här hemma själv kan jag lyssna hur mycket jag vill på den utan att riskera varken ett liv i ensamhet eller ett liv nere hos Hades.



Har förresten hittat två lägenheter som jag ska gå på visning på imorgon. Spännande! :)

Nu ska jag sitta här och nynna i min ensamhet :)
Baby goodbye, baby farewell I don't wanna lie cause we could stay together...



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, ibland överraskar du ordentligt!



Lycka till med visningarna!

2009-03-10 @ 18:39:37
URL: http://amundsson.blogspot.com/
Postat av: Fredrik

Fy faaaan!!!

2009-03-10 @ 18:51:09
Postat av: Viktor

Va fan ar det som hander dar hemma egentligen? ;) Later verkligen som jag maste satta mig pa forsta flyg hem och styra upp det har! EMD....

2009-03-11 @ 14:41:32
Postat av: Marielle

DEN ÄR JU BÄST

2009-03-12 @ 18:47:14
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Tommy

Oh, love EMD!

2009-05-08 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0