IKEA is the shit!

... var ett ordspråk jag och Christina kom fram till efter att ha varit och kollat lite på Jysk och Bonus möbler i helgen.
Det stämmer verkligen! Grymt mycket snygga grejer och till ett mänskligt pris.
Sitter inne hela kvällarna på IKEA:s hemsida och kikar nu och får bara mer och mer idéer till lägenheten. Mycket tack vare storasyster Maria. Hon ger mig så mycket inspiration och sen så vet hon ju många saker utantill istället för att jag ska behöva sitta och leta. Är riktigt kul att sitta och skriva med henne på msn samtidigt som båda sitter inne och snurrar på IKEA:s hemsida.
11 dagar kvar till inflyttning nu! Om en vecka ska jag på banken och skriva på papper. Och på torsdag åker jag till Christina till IKEA och köper möbler till våra nya lägenheter. Känns skönt att det händer saker hela tiden så man slipper sitta och vänta hela tiden.

Hade en kanonhelg i helgen! Riktigt trevligt i lördags hos Matilda! Krogtiden blev sen ganska kortvarig men jag hade roligt under den korta tiden jag var där.
Söndagen var också den helt underbar! Värsta huvudvärken på länge men vad spelar det för roll när man har the best one där och tar hand om mig? Vi steg inte ur sängen förrän middagstid och gjorde egentligen ingenting alls och det var så skönt!
Det var rejält omotiverande att kliva upp till jobbet i morse! Hade gärna haft en likadan dag till med Christina :)

Nu ska jag sitta och be i 10 minuter till jag får se hur mycket jag får i lön på onsdag. Skulle vara glad om det är 5 siffror!

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0