Soldyrkare

Tror jag kommer kunna gilla min lägenhet rätt stenhårt i sommar. Sitter ute på balkongen nu i bar överkropp och bara har det så grymt skönt! Har sol på balkongen från tio på morgonen tills solen går ner i princip idag. En hängmatta här i sommar och jag kommer aldrig lämna denna balkong.
Detta går inte att beskriva med ord hur jävla underbart det är!
Tänkte nästan städa ur gamla lägenheten denna helg men jag kan väl säga som så att jag har omvärderat situationen.
Nu ska jag försöka förvandla min degfärgade kropp till en gyllenbrun kanelbulle!


Kommentarer
Postat av: Mamma och Otti

Vad har hänt med den stillsamme Johan? Slå i dörrar?? Sola till en kanelbulle?? Kärleken tar sig olika uttryck vill jag lova ;-)

2009-05-10 @ 10:35:19
Postat av: Tommy

I'll eat you up either way, baby!

2009-05-10 @ 22:53:18
Postat av: Maria

Bilder! Bilder! Bilder! Det är för lite bilder i den här bloggen! Bättring Johan! ;-)

2009-05-11 @ 11:42:08
URL: http://amundsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0