Väggdekoration?

Har haft en hittills underbar helg!

Det började med att en trerätters-middag stog klar när jag kom hem som min kära flickvän hade ställt i ordning.
Allt var jättegott!
Förrätt: Vitlöksbröd
Huvudrätt: Kycklingfileer fyllda med soltorkade tomater,basilika och olja och omlindade med bacon. Allt detta tillsammans med potatisgratäng.
Efterrätt: Apelsinfileer och jordgubbar dränkta i apelsinsirap.

Efter middagen satte vi oss och kollade på Så ska det låta och senare Patrik 1,5.
Riktigt mysig kväll som jag gärna har fler av!

Idag har vi mest legat i sängen och myst hela dagen.
Men när vi väl klev upp bestämde vi oss för att sätta upp min väggdekoration som jag köpte å IKEA förut när vi var där.

Efter en hel del strul så fick vi till det riktigt snyggt. Eller hur?!



Fina ben i hörnet där också ;) haha

När jag hade kört hem Christina och gjort lite ärenden kom jag hem en timme senare såg väggen ut så här:



Det här funkade ju bra.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

hahah, men det var ju fint... ett tag ;)

2009-05-17 @ 00:29:32
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen
Postat av: Maria

Hahaha, ja det var ju snyggt så länge det satt uppe iaf. ;-D

2009-05-17 @ 19:42:52
URL: http://amundsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0