Luftens hjältar?

Vet inte om nån ens läser det jag skriver nu men äh vafan :)
Fick lite lust att återuppliva min skrivartalang igenn En stor anledning till att jag har slutat skriva är att förut när jag skrev en del satt jag ofta uppe på nätterna eftersom jag ganska ofta började ganska sent på dagarna.
Nu är det heeeeeeeeelt annorlunda... Nu är det upp 05.20 måndag till fredag och då blir det aldrig att man har de här stunderna för sig själv där man bara sitter och funderar lite.

Klart det vaar ett jävligt skönt liv man hade då också när man alltid gjorde bara det man kände för precis då men samtidigt känner jag ju att jag ändå har det mycket bättre nu.
Orkar inte riktigt skriva nå mer just nu. Som sagt ska jag upp 05.20 så  det är väl dax att krypa i säng.

Har för övrigt fått introt till Luftens hjältar på hjärnan. Sjukt irriterande!

Skriv om ni har läst det här så man vet om nån läser eller om det är helt onödigt. :)




Kommentarer
Postat av: Maria

Jaaag läser! Nu bara måste du ju ta upp den här vanan igen lillebror!

2010-05-16 @ 16:00:07
URL: http://amundsson.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Jag läser bloggen. Uppdatera oftare tack :D

2010-05-16 @ 16:00:39
Postat av: Mamma

Självklart att jag läser din blogg! I och för sig med lite hjälp av din äldsta syster ;-). Skriv mera, jag hänger på!!

2010-05-16 @ 16:24:41
Postat av: Northtwig

Jag läser bara för att din syster tvingade mig...NEJ, Jag bara skojar!! :-)Fortsätt blogga Johan!

2010-05-16 @ 16:36:22
Postat av: Anonym

Jaag läser också :)

2010-05-16 @ 19:37:26
Postat av: Mormor



Hoppas att du fortsätter att skriva, roligt att få

se och höra hur du har det.

2010-06-01 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0