Är man Foppa så är man...

Jag är ju inte så bra på det här med att hålla bloggen vid liv. Det har blivit nån comeback om året men det har liksom blivit avbrutet ganska snabbt igen. Lite som Foppa.

Han har ju haft problem med foten senate århundradet eller nått och försökt med comeback efter comeback men han har fått bakslag efter bakslag.

nu när Foppa har bestämt sig för ett nytt försök så kan väl jag lika gärna göra detsamma.

Sitter för närvarande och filar på ett nytt cv och personligt brev men det är inte det lättaste.
Känns som att det här blir det viktigaste cv:t jag har skrivit hittills. För första gången gör jag ett cv till något jag verkligen vill! Jag ska nämligen (på min chefers anstiftan) söka till en butikschefs-utbildning inom företaget.
Tydligen sjujävulskt svårt att komma in men jag ska iaf göra ett gott försök!

Men FÖRST!
Vänner-kväll hos Tommy med kladdkakemuffins! Och JA det är helt ok för mig att äta det även fast jag har börjat träna och åt det i fredags! För att jag är sjuk och då har mamma lårt mig att man fåräta vad som hellst bara det käns bättre!

Så det så!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad roligt att se att du börjat blogga igen! Ser fram emot fler inlägg framöver! :)

2011-02-09 @ 08:37:43
URL: http://amundsson.blogspot.com
Postat av: åsa

va sjutton, de klarar du! Håll igång bloggen nu oxå ;)

2011-02-09 @ 09:16:32
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0