Bror-systerhelg!

Grym helg!
Pappa var uppe i stan i fredags så träffade honom i fredags så det var roligt att se honom igen :)
Han träffade syrran på stan när han väntade på mig så innan han åkte hem bjöd han oss på middag på viktoria-restaurangen. Grymt gott och trevligt att sitta alla tre :)

Och igår åkte jag skidor med fyra kompisar och syrran. Är svårt att inte älska skidåkning alltså :P Men blir dyrt i längden tyvärr.
Hemresan var ett enda lång faktaberättande med allt från psykologiska studier till anekdoter från dassboken :D

Sedan när vi kom hem fixade vi lite mat och hade after ski! Syrran kom förbi igen och jämnade ut könsrollerna något iaf. En kväll fyllt av skratt, dans och öl! Och en och annan virre. Och kanske nån Pucko/Minttu. Sen blev det ju nån grogg där också.

Med anledning av detta har dagen varit fylld av huvudvärk, soffliggande och delvis lätt illamåande.
Men lätt värt det!


Har skickat in ansökan till Trainee-programmet i veckan också så nu är det bara att hålla tummarna!


För övrigt tycker jag att ballad-guden Enrique Iglesias är lite rolig nu.

Från att sjunga smöriga kärleksballader har han nu kommit denna låt.


Lite humor är det faktiskt. Trött på att vara svärmorsdröm?

Kommentarer
Postat av: Helena

Jepp, det var verkligen en helmysig helg vi hade! Repris efterfrågas! :) <3



Kram

2011-02-27 @ 22:37:44
Postat av: åsa

AHH, jag HATAR den där låten. Haha, stört dryg ^^



Ni grabbar är ju för roliga ni, eran afterski! När katten är borta dansar råttorna på bordet;) Men nog fan verkar ni haft kul, och det tycker jag ni är värd :) (men jag vill oxå afterskia snart!)

2011-02-28 @ 08:58:36
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0