Herr Ågren är på besök

Befinner mig i århundradets jävla formsvacka. Hade en grym kväll ute i lördags med nåra polare. Men det har bara resulterat i en sjuk baksmällla. Allt med separationen börjar bli så jävla jobbigt. Nu när man har bearbetat allt så kommer allt praktiskt som ska lösas och man kan väl säga att det inte går riktigt som tänkt... Har blivit väldigt medveten om mig själv efter allt det här. Mycket tack vare en nyvunnen vän i Falun som ibland verkar förstå mig bättre än vad jag själv gör. Det gör ju att man börjar grunna mer på varför man känner som man gör. Vilket oftast resulterar i en soppa eller ett samtal :P Och åt vilket håll ska man gå? Har ett par vägval just nu som känns rätt avgörande. Och vet inte vem jag ska prata med. Orkar inte förklara allt för någon utan att tjorva ihop det ännu mer. Men samtidigt så verkar ju inte det här gå helt hundra heller. Längtar iaf till Viktor kommer hem. Är så skönt att det kan bli så att vi inte träffas på ett halvår och sen när vi träffas är allt som det alltid har varit. Är rätt skönt att kunna skriva av sig här faktiskt. Samtidigt är det väl inte ultimat att alla kan läsa. Men jag är rätt öppen av mig så jag känner att det inte spelar så stor roll. Aja nu får det vara nog med det här självömkandet. Tror jag ska springa ut i regnet eller nått nu!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att du vet att jag alltid lyssnar om du vill prata! Löv ju! En massa!

2011-05-31 @ 22:13:14
URL: http://amundsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0