Utmanad

Det här blir en utmaning det!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.

8 favoritprogram

1. Fresh Prince in Bel Air
2. 2½ Men
3. Vänner
4. Mythbusters
5. Poker after dark
6. Fråga Anders och Måns
7. Andra Avenyn
8. Mythbusters

8 saker jag gjorde igår

1. Sov
2. Gick upp
3. Hämtade nya generatorn
4. Lämnade in en skiva på slipning
5. Hälsade på älsklingen
6. Pussade på älsklingen
7. Insåg att den nya generatirn inte passade :(
8. Kollade på "High school musical"

8 saker jag ser fram emot

1. Skidskytte imorgon
2. Middag på O'learys imorgon
3. Lussabak!
4. Julafton
5. Juldagen på Marite
6. Nyårsafton
7. Att bilen ska funka igen
8. Den dagen när jag erkänns som världens smartaste man

8 favoritrestauranger.
1. Max
2. Loftet
3. O'learys
4. Eastern Palace
5. Viktoriarestaurangen
6. Nu tog det slut på fantasin....
7. Fortfarande slut...
8. och nu kom den igen! Spader Kung

8 saker på min önskelista.

1. En fungerande bil
2. Pengar
3. Presentkort på IKEA
4. En klocka
5. Att nära och kära ska må bra
6. En härlig jul :)
7. Tyckte att det räckte så helt enkelt..

8 personer jag utmanar: Nehej du den fantasin har jag inte... Har faktiskt ingen aning om vilka som läser min blogg.
Men ni som läser den, GÖR DET HÄR!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men åh... :o) Jag läste. Måste jag göra den nu? :oP

2009-01-22 @ 08:07:36
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaha...då har jag iaf varit duktig och gjort den. Och länkat till dig. :o)

2009-01-22 @ 20:13:33
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0