Våld löser ingenting....

Förutom när man ska byta fjädrar på bilen! Då är ren våld enda lösningen för ett lyckat resultat! Specialverktyg hit och specialverktyg dit... Det verktyget vi hade mest nytta av var en enkel kofot!

Har varit nere hos mor min på sydliga breddgrader i veckan (Närmare bestämt i närheten av Sola i Karlstad).
Stannade hos syrran i Bäsna en natt också och spelade mest Wii med Fredrik.
Visade väl vart skåpet skulle stå om man säger så ;-)
Är man en naturbegåvning så är man...

Har storstädning i lägenheten ikväll. Kan man kalla det storstädning när lägenhet är mindre än ett elefant-arsle?
Men nu har jag paus ;) Men nu är det bara att plocka ihop lite på köksbordet sen är det mesta klart :) Dammsuger imorgon.

Äh tillbaka till städningen. Sen ska jag sätta mig och jobba på skickligheten på tv-spelet.

Kommer kanske ett lite roligare inlägg framåt småtimmarna när man börjar bli lite trött...


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha stor städa.. men så hoppar du över damsugningen?:P

2008-10-12 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0