Eureka!

Nu fick jag världens idé!

Eftersom jag älskar att sitta och framföra mina åsikter och prata om helt onödiga saker så får ni som läser min blogg ge förslag på ämnen jag ska skriva om i ett inlägg. Kanske vill ni höra vad jag har för åsikter om konflikten i Gaza? (Snälla ta något mer meningslöst). Eller vill ni att jag ska skriva upp de roligaste/knäppaste kunderna jag har haft på Willys? Eller kanske att jag ska berätta om mitt liv och hur jag ser på framtiden och allt sånt där tjafs. Du kanske vill att jag ska skriva ett helt inlägg om dig och vad jag tycker om dig? Eller så är det det sista du vill :P
Eller har du en helt egen idè?

Vore kul att få lite förslag och inget är för dumt! Jag lovar att skriva ett inlägg vad ni är vill att jag ska skriva om. Känner att den här sista meningen kommer jag ångra...

Kan jag skriva ett helt inlägg om Eros Ramazzotti så förstår ni kanske att jag kommer kunna skriva om det mesta. Enda kravet är att det är någorlunda rumsrent. (Inga noveller om mitt senaste toabesök och dylikt).
Har faktiskt en enda regel på denna bloggen.
Min mamma ska kunna läsa allt i bloggen utan att skämmas för sin son. Så följer ni bara det så är det fritt fram! :)

Ös på nu! Om ingen skriver något känner jag mig bara jävligt patetisk....

Kommentarer
Postat av: Maria

Ok, skriv om mig...I DARE YOU!!! :-) Eller så kan du skriva om kedjemail B-)

2009-02-05 @ 08:32:47
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Poker

Eller så skriver du dina känslor för mig, din anonyma poker stjärna=)

2009-02-05 @ 11:33:22
Postat av: Linda

Skulle gärna vilja veta lite mer om dig ;)

2009-02-05 @ 21:21:41
URL: http://lindus87.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Skulle gärna vilja veta lite mer om dig ;)

2009-02-05 @ 21:23:51
URL: http://lindus87.bloggagratis.se
Postat av: ???

Vem vill veta mer om johan?? man vet ju allt om han redan=)

2009-02-05 @ 22:56:39
Postat av: Amanda

Hm...du kan juh alltid skriva och tipsa om roliga bloggar att läsa. Men det känns som att det blivit gjort förut. :oP



Nja...Ludwig har juh varit väldigt sjuk. Så msn har fått vänta. :o) Han har juh haft så hög feber som 41,7 så det känns ijte rätt att sitta på msn och tjöta då. Men nu börjar han juh bli bättre så nu kommer det kanske finnas tid för det. Håll gluggarna öppna så dyker jag nog upp inom snar framtid. ^^

2009-02-06 @ 06:59:15
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: ..

om kärlek, johan.

2009-02-08 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0