Eroz Ramazzotti?!

När f*n hände det här? Jag sitter här och lyssnar på Eroz Ramazzottis greatest hits. Och njuter mer än jag har gjort på länge av musik! Jag fattar inte ett ord han sjunger men trots detta sitter jag helt trollbunden och ryser.
Herregud vilken röst karln har! Hur svårt ska han ha att få tjejer egentligen?! Skulle offra min egen arm för att kunna sjunga som han gör.

Okej nu är jag rädd för mig själv... Jag sitter och hyllar en man som egentligen var känd före min tid och för en heeeeeeelt annan målgrupp. Det är min mamma och hennes mamma (min mormor om det var någon som inte listade ut det) som ska älska denna man. Jag vet att åtmindstone min mor tycker om Ramazzottis musik så man får väl skylla på generna eller uppfostran eller något?
Men det är ju inte så att jag gillar att lyssna på det här. JAG ÄLSKAR DET! Jag kan inte slita mig härifrån och då har det f*n i mig gått för långt!

Nog om det här nu!
Jag har haft en av de bästa kvällarna på länge och tänker lyssns klart på det här albumet som en skön avslutning på det hela.
Men sen försvinner det från datorn!
Eller åtmindstone bort från spellistan.
Okej jag ska försöka att inte lyssna på hela albumet i sträck igen.
Eller så står jag bara upp och erkänner att jag älskar mannen...



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Eros är ju kung!

2009-01-30 @ 09:27:28
Postat av: Tina

Han är ganska bra :)

2009-02-02 @ 13:59:23
URL: http://modelljakten.se/modell/1588
Postat av: Martin

Men vart fan äär på är de här på väg??

2009-02-02 @ 15:58:20
Postat av: Jessi

Kom hem snart Johan så jag får tillbaka min träningskompis!! :) Hoppas du mår bättre och att inte eros har gjort dej döv.. huvva!



Imorgon är det Let´s Dance, Yay! ;)

Krama

2009-02-04 @ 20:21:02
URL: http://bergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0