Happy person :)

Livet leker just nu! Hade en helt otrolig kväll i lördags med massa härligt folk! Tack för den allihopa!
Och gårdagen fortsatte i samma stil. Har inte haft en så bra helg på länge.
Nu ska jag verkligen ta tag i min träning. Har verkligen perfekta förutsättningar.

  • Har en personlig tränare i Tommy.
  • Har en träningskompis i Jessica
  • Har blivit utmanad av Robban på jobbet att springa Östersund Maraton i sommar så har även ett mål att sikta mot.
Nu ska jag åka till jobbet och driva in lite pengar!

Hare bra så får vi se om jag har någon rolig fundering från jobbet att berätta om ikväll!

Kommentarer
Postat av: kristina

jaha, så att träna med mig duger alltså inte längre? :(

2009-01-26 @ 13:48:56
Postat av: krsitina

men det är ju kul att du har motivation att träna iaf (:

2009-01-26 @ 13:53:01
Postat av: Anonym

Tror du jag är dum eller? Du kommer aldrig få mig att springa 42195 meter. Glöm det. Kapish?!



Jag var sprinter på den gamla goda tiden, och jag tänker INTE bli någon långdistansare :)

2009-01-26 @ 22:44:37
Postat av: Svågern

Förra inlägget var gjort av mig om du inte förstår det :)

2009-01-26 @ 22:45:46
URL: http://www.amundsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0