Måste ta tillfället i akt

Utmanade min käre svåger att löpa Östersund Marathon med/mot mig. Hoppades innerligt på att äntligen få slå en forntida friidrottsstjärna i idrott. Och vad blir svaret?




Först till det viktigaste. HAN BANGAR!  Trodde verkligen att jag skulle få chansen att en gång för alla visa vart skåpet ska stå. Förstår dock det du säger om att du är en sprinter eftersom dina löprundor ligger på 2-4 km per gång. Ingenting mot mina kenyanrundor!

Finns dock mer att påpeka som jag ska presentera i en fin liten lista här.

  • Du skriver ett inlägg helt utan avsändare. Trodde du var så pass tekniskt begåvad att du visste hur man skrev in avsändare.
  • En minut senare inser du ditt misstag och försöker då förklara att det ju faktiskt var du som skrev det senaste inlägget. För jag skulle ju ALDRIG kunna lista ut detta själv! Du har nu gått från tekniskt inkompetent till en total jubelåsna.
  • MEN! Du har visat dina utomordentliga kunskaper i det kända begreppet "Googla". Du kunde på helt egen hand googla fram hur långt ett marathon är. Det var duktigt av dig Fredrik lille :-) Pontus har lärt dig någonting iaf.

Jag är inte bara jävligt snygg, jag är en hejare på att jävlas också :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj då...har du gjort det? :oP Jag har haft fullt upp. Inte varit in på msn alls. Men då får jag juh göra det! Bums!



Jodå, det var skoj att gå ut. Skönt att slippa hemifrån lite. Få lite tid för sig själv. Och god mat, gott vin och trevligt sällskap är aldrig fel! ^^

2009-01-27 @ 07:59:15
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Maria

...å vara ANINGENS elak...

2009-01-27 @ 10:38:01
URL: http://amundsson.blogspot.com/
Postat av: Fredrik

Kom tillbaka när du blivit torr bakom öronen. Alla har vi olika mål här i livet, och jag kommer med glädje följa hur det går med ditt marathonlopp.

2009-01-27 @ 10:44:36
Postat av: Thailand igen

Va fan är de här? Ska DU ( caps) springa hela marathon... Mycket ska man höra innan öronen ramlar av!!! Måste jag följa med och spöa dig tiidsmässigt då? Är jag ledig så... Men jag tyckte halvmarathon vaa jobbigt nog i sommras jag. Du får svara på fejan.. Kikar inte nog ofta här;)

2009-02-05 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0