Slut på latheten!

Nu är det dags att ta tag i det här! Slut på att bara gå runt och tro att kroppen och konditionen blir så där härligt tränad av sig själv. Slut på att bara köpa massa skitmat och inbilla sig själv att man mår bra av det.

Igår var första gången man gick på gymmet sedan sisådär en månad innan studenten. Det gick väl som planerat och känner idag att jag verkligen mår bra av det! Känslan i kroppen idag är väl mest smärta men jag har ända saknat den här känslan.
Känns enormt motiverande att börja träna igen och imorrn kör jag igen!

Och snart drar jag iväg på road trip! Resan påbörjas med en resa till mormor för att sedan fortsättas mot en mellanlandning i Sveg hos pappsen i några dagar. Därefter fortsätts bilfärden mot Bäsna och ett besök hos syster med familj. Busa lite med grabbarna och ta hand om systra mi.
Slutmålet blir mamma. Där planerar jag att göra så lite så möjligt på så mycket tid som det bara går. Det är ju trots att vinter så det finns ingen målning dom kan sätta mig på ;-) ser fram emot massiva mängder filkaka och havrekaka! Självklart kommer jag sköta min träning där nere också för att på så sätt kunna äta ännu mer kakor med gott samvete.

Kände att det här blev ett enormt tråkigt inlägg men man kommer inte på så mycket när man bara sitter hemma en dag som denna...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha, nu satte du mig i jobb Johan, du får nog ändå förklara hur havre-och filkaka går ihop med fyra mil maraton??

2009-01-29 @ 22:36:20
Postat av: Maria

Men Johan, man kan ju även måla inomhus :-) (Ett litet tips till mamma kanske? :-))

2009-01-30 @ 16:14:17
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0