Ibland får man inte alltid som man vill...

Ibland vill jag verkligen fylla år typ 30 November eller något liknande. Konstigt nog är det alltid samma tid på året. Det är alltid runt dom här dagarna när man har insett att årets julkelnder är helt ok men att dom var faan så mycket bättre när man själv var en liten knatte på 7-8 bast. Och senaste åren har jag alltid kollat på någon gammal julkalender varje dag istället. Självklart laddar jag ner varje år. Jag har ju trots alltid varit studerande senaste åren och då är man fan inte gjord av pengar.
Och VARJE JÄVLA år så vill jag alltid ha "Jul i Kapernaum". Jag verkar vara den enda i min generation som en kommer ihåg den julkalendern. Och det märks för den finns verkligen ingenstans att ladda ner. Så därför tänker jag alltid att tänk om man fyllde år i slutet av November så kunde man ju önska sig den i födelsedagspresent. Det funkar ju inte riktigt att önska sig i julklapp och hur kul är det att få en julkalender i present när man fyller år i juli??
MEN! I år har jag eget arbete och har sett att "Jul i Kapernaum" finns att köpa uppe på OnOff för 149 kr. Så nu när jag (förhoppningsvis) får igång bilen imorgon ska jag banne mig åka upp och köpa den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0