Hmm...

Här kommer svaret på min undersökning i förra inlägget. Min gamla mobil hade bättre kamera. Pixlarna är ingen bra måttstock alltså. Hade 3.2 Megapixel på förra och 5 Megapixel på den här. Dock var båda knäppta i mörk belysning och blixten var klart mycket bättre på förra mobilen. Kommer en dagbild under morgondagen :)

Och mitt abbonemang är inte dyrt! 49 kronor per månadl Och då har jag gratis sms varje månad och ringer gratis till Halebop och Telia ;) Är inte lika dum som min kära vän Krull som binder upp sig på Telenor i två år med 200 spänn i fast avgift varje månad.

Nu blir det myskväll med älsklingen :)

Kommentarer
Postat av: åsa

HAHA, där blev han ägd!

2008-11-28 @ 23:17:59
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0