???

Har nog inte velat kalla mig själv dum i huvudet många gånger men nu börjar jag allvarligt fundera på saken...
Sitter uppe halv tre på natten och lyssnar på ren speedad techno som man till slut blir helt galen av.
Inte det minsta trött. Och i de flesta låtar sjunger dom i stil med "Alvin and the chipmunks" på speed.
Just nu är denna låt i lurarna.
Tänk er att ni sitter i ett mörkt rum med bara en dataskärm som lyser och höra den där rösten sjunga. Man har ju blivit knäpp för mindre om man säger så.

Har idag varit till Strömsund och fått alla mina fördomar om den där hålan bekräftade.
Killar, det är inte coolt att gå runt i skoterjacka på byns gator och prata om hur snygg 240:n har blivit och om hur mycket brännvin man ska dricka i helgen! Ännu mer patetisk är ju tjejerna som bor på såna ställen som faktiskt vill vara i närheten av dessa "coolingar". Eftersom jag vill hålla denna blogg någorlunda rumsren tänker jag inte berätta hur jag kan tänka mig att en helg i Strömsund ser ut. Men jag kan väl sammanfatta det som så att det kanske inte är något som känns speceillt lockande för mig.

Testade ett nytt spel ikväll som jag blev helt fast för också. Tidsfördriv av denna sort skall dock inte ske denna tid på dagen(?). Nu ska tidsfördriv som att dejta John Blund eller räkna får utövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0