Ett helt avsnitt av Grey's Anatomy???

Hur klarade jag av det? Tycker fortfarande att det är en värdelös serie dock. Och gud vad jag känner att vad det kommer motreaktioner nu. Känner ett 10-tal personer i min närhet som följer serien slaviskt. Men antar att man har en gnutta för mycket testosteron för att tycka om den ;-)

MEN! Ikväll fick jag faktiskt tårar i ögonen av att se det. Jag som aldrig brukar få det av varkeen serier eller filmer.
Sista scenen var en liten pojke som fick reda på att hans sjukdom inte gick att bota och att han var döende. Klarar verkligen inte av att se barn dö :-(
Allt river bara upp allt som jag la åt sidan förr när jag tyckte det var för hemskt att tänka på...

Tur att jag då hade en stor famn att krypa in i! Kändes extra bra just då även om det alltid är mysigt.


R.I.P Tilda <3<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Älskade lillebror!

2009-03-05 @ 09:01:17
URL: http://amundsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0