Återkomsten

Har inte blivit mycket skrivande på ett tag nu. Har till stor del berott på att jag hellre spenderar min tid på att äntligen få träffa älsklingen igen! Hade en helmysig dag i lördags! Gick runt och shoppade.
Den dagen blev även historisk av två anledningar. För första gången någonsin köpte jag tre par skor under samma tillfälle! Förstår inte varför men med min utslitning av skor så var det nog inte så dumt ändå. Det andra historiska som hände var att jag handlade med vagn för första gången själv också. Vuxenpoäng där!

Vad har då hänt i veckan? Varit runt och sökt arbetet i stan med blandade resultat. Får väl se hur det går.
Har även träffat lite kompisar och sånt :)
Tisdag var det fotboll som gällde. Åkte till Tandsbyn och kikade när de spelade mot Alsen. Tyvärr blev det förlust 1-3 för Tandsbyn.

Idag har jag hjälpt Matilda med rådgivning av dator och satte upp en rullgardin år henne. Sen var det hem till älsklingen och mysa några timmar innan Adam ko mså vi har haft pokerkväll ikväll :) vann en turnering som drog in 200 så då blev jag nöjd för kvällen.

Nu sitter vi och kikar på "Dumpad". Känns som man börjar bli sjuk nu faktiskt. Har kännt mig hängig heka dagen.
Saknar att bara ligga och mysa innan man somnar just nu. Får det imorgon iaf :)

Over and out.

Önskar att jag låg bredvid dig nu... Vill inget hellre!
Kan inte sluta tänka på dig. Snart åker jag och våldgästar dig! <3
Dagens citat:
Johan sedlar klirrar inte, dom prasslar
// mormor

Hon är för underbar den damen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0