Plötsligt händer det...

ÄNTLIGEN kommer jag in på min blogg igen!
Kom inte in förut och fick inte till återställningen men nu gick det!

Tänkte försöka komma igång med det här nu!

Är rätt less just nu... Älsklingen är i Bulgarien och jag saknar henne som fan! Jag är älskar verkligen Mikaela!
Är så glad att jag har dig! Den här gången är en omstart och vi ska verkligen lära oss av misstagen!
Skiter i vad alla tycker ärligt talat om mig och Mikaela. Kan ni inte acceptera det så är det inte mitt problem.

Man tänker alldeles för mycket nuförtiden... Finns inte så mycket annat att göra här i Sveg.
Man har liksom insett vart man har folk nu. Visst har man kompisar men man inser vilka som är ens verkliga vänner.
Känns som att det inte finns speciellt många som man kan snacka med när man verkligen behöver det.
Bara ett samtal från en vän som ringer och hör hur det är med en skulle betyda så mycket :/

För att komma till vad man har gjort idag så har det varit en dag med pappsen. Det var ett tag sen. Den spenderades genom att riva ett rum hos min faster där dom ska bygga om. Det var roligt faktiskt! Sen efter det har man suttit här mest. Känns ju väldigt roligt...
Fick reda på igår att jag ska på arbetsintervju nästa vecka som säljare på ett företag.  Blir min första arbetsintervju. Spännande!

Måste säga att jag verkligen inspireras av mina systrar!
Lillasyster Elin börjar förskolan om några veckor och får börja en helt ny fas av livet. Önskar att jag satt i hennes situation!
Storasyster Maria har familj och gifte sig idag om jag inte missminner mig. Igår blir det väl eftersom klockan är efter tolv. Tänk när man själv står där. Är så glad för deras skull! Längtar så efter att få träffa dem. Efter allt de har gått igenom senaste åren så är jag enormt imponerad av att de har klarat av det!
Storasyster Helena har huvudrollen i en populär pjäs i Härjedalen. Hon har också tagit tag i sitt vidarestuderande på riktigt och satsar verkligen allt på det.

Själv står man bara och stampar just nu och vet inte vad som ska hända :( har alltid sett mig som underlägsen till mina systrar. Vad jag än har gjort har jag alltid känt mig överträffad av mina systrar. Har alltid viljat haft deras drivkraft men jag känner inte att jag har den :( Vi får väl se om 5 år om jag kan vara i närheten av deras situationer.

Imorgon bär det av till mamma i några dagar och det ska bli så roligt! Längtar efter att få träffa dem igen!


Let's call it a night

Dagens citat:

Måndagar är ett jäkla sätt att använda en sjundedel av sitt liv på.

Kommentarer
Postat av: josefine

HALLÅ :D

2008-08-10 @ 23:37:02
URL: http://jjjosefine.blogg.se/
Postat av: sorelli

keep up that good work vännen:)

2008-08-11 @ 00:10:16
URL: http://sorelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0