Kan inte låta bli!

Efter att ha läst min kära systers blogg idag så kliade det i mina fingrar att bara få ge lite små kommentarer ;-)
Och efter som hon älskar mig så mycket så kommer hon inte bli arg utan bara sitta där framför datorskärmen och småle.

Såg direkt att hon och jag har lite olika syn på det här med blogg. Hon känner sig stolt över att inte ha hunnit skrivit blogg en dag, jag känner mig bra om jag orkar skriva ett blogg inlägg över huvudtaget.

Sen har vi det här med "Pontus" julklapp. Guitar hero. Jag måste säga att jag skulle vilja se hur mycket Pontus, 4 år spelar Guitar hero jämfört med hans två föräldrar. Jag har svårt med motoriken och är därför inte den bästa på guitar hero. Hur bra ska han klara av det då? Vet inte om jag tror på att det verkligen är en julklapp till honom eller åt mammsen och pappsen? ;-)

Ibland kan jag bara inte låta bli att retas! Finns inget roligare!
Väntar förväntansfullt på en motattack ;-)

Av någon anledning tänkte jag på att ordet "förväntansfullt" är ett så kallat adverb. Nånting sitter allt kvar från grundskolan!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vi kan väl inte rå för att Pontus för ett par veckor sedan spelade Guitar Hero på OnOff och önskade sig ett sånt i julklapp. Förstår du inte att det är tomten som avgör vilka paket alla barn ska få?!

2008-12-28 @ 10:47:38
URL: http://amundsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0