Saknad....

Idag gick jag igenom skolan för första gången sedan studentdagen.
Har nog aldrig varit ledsen på grund av skolan. Saknade den enormt mycket!
Man saknar att sitta i glaskorridoren vid skåpen och bara slappa och snacka om hur senaste provet gick eller titta ut över folket som gick ute.
Det är som att man insåg hur bra man hade det i skolan. Hur roligt man hade det och hur mycket vänner man träffade!
Bara det att gå till fiket och spela kort när man hade tråkigt eller sitta och skratta åt helgen som var eller planera den som kommer.

Nej nu äre poker istället!
Mä råkes!

Kommentarer
Postat av: åsa

jag håller med, skolan var bra trots allt....

2008-10-14 @ 15:46:01
URL: http://pettssson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja man uppskattar den först när den tiden är förbi.

2008-10-14 @ 16:29:42
URL: http://SQvist
Postat av: anne-lie

fan, va jag tvungen att gå in och läsa din blogg just nu?! Här sitter jag med en tenta som ska vara inne imorgon, och har världens panik!! nu vill jag bara tillbaka till Wargen och allt kul som hände där! studentveckan och allt! Shit alltså.. :D

2008-11-17 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0