Nya kunskaper

Sitter man i kassan så jävla mycket som jag har gjort denna vecka måste man underhålla sin hjärna för att inte uttråkas till döds. Jag kan i princip räkna ut inom en felmarginal på ett tiotalkronor hur mycket en kund kommer att handla för bara genom att se på vagnen. Man kan liksom se på mängden och sen vet man vilka varor som är dyrare än 30  spänn.

Vet dock inte i vilket sammanhang jag kommer ha nytta av detta i framtiden. Så är det i och för sig med större delen av min skoltid också så det ska nog lösa sig ;-)


Min reklamkampanj av bloggen lyckades! I en dag.... Den dagen som jag sa till massa folk att jag hade blogg ökade min läsarstatistik med det tredubbla! För nästa dag gå ner igen... Man har iaf 3 läsare fler i snitt nu :-)
Måste testa nya vägar till framgång...


Mikaela forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0