You don't mess with the Johan ;-)

Jag kan inte släppa det där ordet. Hade ett kort samtal med storasyster Marias blivande(?) man Fredrik tidigare ikväll.
Det första han sa var "Hej prylbög". Han syftade förstås på mitt köp av xbox 360.
HAN kallar MIG prylbög?


HAN som alltid har bytt upp sig till den värsta mobilen.
HAN som köpte en likadan mobil som jag hade en månad efter mig när jag väl var först med att köpa den värsta mobilen.
HAN som planerar att köpa en projektor och nytt hemmabiosystem.

Jo just ja, det var jag som var prylbögen...


Jag kunde inte låta bli att utnyttja den här situationen :-)
Det är liksom straff mot öppet mål...


Och slutligen INGEN KAN SLÅ FILIP OCH FREDRIK!
Har ni missat "Vem kan slå Filip och Fredrik?" har ni missat ett riktigt bra program!


Längtar efter myshelgen! <3


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gräv inte din egen grop Johan. Du som åker ståndmässig direktörsbil och allt... :D Jag får dras med gamla sletna hisingetraktorer...



Idag blir det chippning av Wii't! ;)

2008-09-26 @ 10:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0