Teater

Kände att jag var tvungen att balansera upp vuxenmätaren efter mitt köp av xbox 360 så ikväll har jag varit på teater! Såg en enmansteater med Morgan Alling. Han spelade 40 olika roller ensam!
Pjäsen handlade om att han var en kille som hette Sam som arbetade med att ta emot bokningar på en restaurang. Samtidigt gjorde Morgan alla röster som han pratade med. Det var längesen jag skrattade så mycket!

Imorrn är det jobb igen. Så ikväll måste man lägga sig tidigt tyvärr. Hade en maratonnatt igår där jag spelade en hel del tv-spel. Snacka om att man känner sig misslyckad dagen efter såna kvällar. Jag vet att så skulle jag ha det rätt ofta om jag inte hade haft ett jobb. Tur att så inte är fallet!

Nej nu ska jag sussa tänkte jag.

Längtar efter att slippa sova ensam <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Urkul teater med trevligt sällskap :)

2008-09-30 @ 00:33:50
URL: http://mihilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3<3

Jag älskar dig,älskling!

2008-09-30 @ 09:00:01
Postat av: MATILDA

jaja men de är inte alltid så lätt....

2008-09-30 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0