Xbox 360?

Jag är på vippen till att åka upp på onoff och köpa hem xbox 360... Det enda som hindrar mig är att jag funderar på om jag ska chippa det eller om jag ska köpa orginal-spel. NHL 09 SKA JAG HA!

Ni vet  när man står utanför en berg-och-dalbana för första gången och funderar på om man ska åka? Där är jag ungefär nu. Man vet att man kommer få en sjuhelvetes åktur om man bara hoppar på men samtidigt vet man att det kan bli fel och så får man gå och ångra sig i efterhand för att man inte sparade sina pengar...

Kommentarer
Postat av: åsa

kom och hälsa på oss snart :) (vi har xbox360;) )

2008-09-23 @ 21:52:23
Postat av: Northtwig

Jag vill också ha en 360 :-( Tror nog att "grabbarna" ska få en i julklapp ;-)

2008-09-24 @ 16:01:53
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Jennie

äsh. köp det och var gla :D

2008-09-25 @ 20:50:07
URL: http://jenniiesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0