Willys

Har avklarat mina första två dagar på willys. Känns riktigt bra! Trevlig personal och mycket kunder hela tiden så det finns att göra. Tror jag kommer stortrivas där. Allt är  så mycket mer strukturerat och allt sker i så mycket högre tempo än
Har redan blivit så att man pratar lite mer mer vissa. Satt mitt emot en tjej i kassan idag som jag tyckte att jag kände igen. Jag hade sett henne nånstans... Satt och funderade för mig själv ett tag medans vi pratade när hon sa "Du har gått på wargen va?"
Då visste jag direkt. Vi hade haft våra skåp typ 10 meter ifrån varandra sista året på gymnasiet. Så det blev att vi pratade lite om gymnasietiden och mindes tillbaka :) Längtar faktiskt tillbaka till Willys igen!

Men ikväll äre fotboll! GO SWEDEN!


Jag älskar dig Mikaela!
Älskar att somna bredvid dig varje natt <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag älskar dig oxå älskling!

älskar att sova med dig, finns inget bättre! <3

2008-09-10 @ 19:45:55
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/
Postat av: åsa

Jag såg dig idag, men kände att jag inte kunde skrika över hela butiken för att säga hej ;)

2008-09-10 @ 20:51:25
Postat av: Mikaela

jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, JAG ÄLSKAR DIG! Jag är helt galen i dig! <3

2008-09-20 @ 22:10:45
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0