Sista natten...

Sista natten i den här lägenheten innan flyttlasset går till min bostadsrätt. Känns som ett stort kliv att gå från hyresrätt till bostadsrätt. Men det är längesen något har känts så rätt som det här gör.

Det är nu jag tänkte skriva om alla minnen och alla intryck den här lägenheten har gett mig.
Men den harinte gett mig ett skit. Kommer inte ihåg något sånt här minne som verkligen har satt sig. Noll. Ingenting.

Visst den har varit billig och nära till skolan och sånt men den har aldrig känts som ett riktigt hem.
Var till lägenheten ikväll med första lasset. Känslan när jag för första gången öppnade lägenheten med egen nycketl var helt enorm. Fick bara ett underbart lyckorus i mig!
Tror att den kommer passa mig perfekt! Visst den är en bit ut men jag har ju bil så det är helt ok. Lite trixigare för Christina att komma och hälsa på mig men det ska vi nog kunna lösa ;)
Sen har jag ju Tommy som halvgranne så det känns toppen! Ska bli så grymmt kul att bara gå över till honom på kvällarna istället för att behöva planera in att man ska träffas.

Ne nu ska jag sussa så att det blir morgondag någon gång.

Godnatt lägenheten. För sista gången. MOAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Det ar ju bara for att du inte kommer ihag alla de minnerna som vi har fatt i den lagenheten =D

2009-04-08 @ 17:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0