Underbar kväll!

Kommer hem efter en extremt lång dag på jobbet. Helt utpumpad.
Det börjar med att på vägen hem får jag datorn såld så nu är ekonomin räddad för den här månaden.
När jag kommer hem sätter jag mig för att se andra halvlek av Barcelona-Bayern München i Champions League.
Barca leder med 4-0!! 4-0 mot ett av europas bästa lag är helt otroligt!!! Då var mitt humör högre än på väldigt väldigt länge!
Och nu fick jag en inbjudan att åka och sova hos Christina så det känns lockande minst sagt :)
Fan den här kvällen är den bästa på länge! ÅH nu är jag på bra humör!

Borde vara helt slut poch det är jag nog egentligen men med allt det här positiva som har hänt känns det som att jag kan hoppa och skutta i evigheter!


Två dagar till Särvsjön nu! LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma, Otti och Elin

Det ska bli såå roligt att träffa både dej och Christina, vi längtar med!

2009-04-08 @ 23:29:45
Postat av: Maria

Åh det ska bli så kul att träffa er alla :-)

Johan, du KAN väl göra en stålmannen med elanen i år igen?? Hann ju inte fota... ;-)

2009-04-09 @ 08:21:59
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0