The rising of the dead

Över en månad sen sist. Men bättre sent än aldrig!

Willy:s-fest igår. Riktigt kul! Många som man inte har festat med förut och vi hade en hel villa för oss själva! I min glädjeyra över att återigen festa igen släppte jag på mina egna gränser och tyckte att det var en väldigt bra ide att hela tiden hålla munnen väl fuktad om man säger så. Men kul hade jag! :D

Och idag är en ännu viktigare dag. 5 månader med Christina :) känns helt enkelt fantstiskt! Det är fortfarande som att vi kommer varandra närmare och närmare för varje dag som går. Bara senaste veckorna har Längtar fruktansvärt mycket efter att flytta ihop "på riktigt".
Hade en helt underbar resa tillsammans och jag hoppas att det blir fler!
Hade en skön semester överlag även om den var för kort för att den skulle kännas som en riktig semester.
Men nu är det riktigt kul på jobbet igen! Jobbigt att kliva upp på morgonen men ska börja att kompensera det med att sova nån timme när jag kommer hem. Känns lite tråkigt att vara så trött när man lägger sig att man inte kan hålla ögonen öppna.

Men nu räcker det för denna gång. Imorrn kommer mina funderingar som mer eller mindre börjar komma fram.

Hare

Kommentarer
Postat av: Mamma

The rising of the dead ?! Undrar just över det uppvaknandet jag... En månad sen senaste inlägget nu Johan :-D

2009-09-15 @ 14:33:18
Postat av: Fredrik

Hur går det med bloggandet??

2009-11-07 @ 08:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0