Back to work!

Imorgon är jag tillbaka på Willy:s! Ska bli riktigt roligt faktiskt! Har märkt att väldigt många roliga jobbar imorrn så det blir nog lyckat :-) Så nu hoppas jag på att det ska hända lite mer roliga saker att skriva om.
 Roliga kunder eller kanske ett smakprov av någon ny rolig låt som fastnar på hjärnan. Känner att under tiden jag har varit ledig har jag haft en lite dålig period i mitt skrivande. Bloggen har helt enkel blivit för seriös. Nu hoppas jag att flumsidan ska komma fram igen.

Vet egentligen inte varför jag började skriva det här... Tänkte väl att fantasin skulle flöda bara jag började skriva. Det gjorde den inte.
Träningen ger iaf resultat på ett sätt som jag verkligen inte förväntade mig. Såg framför mig hur jag plågade mig igenom det här men att allt eftersom skulle jag bli nöjd med hur jag ser ut.
Som det är nu börjar jag se en viss skillnad. Mest i att huden stramas åt och det hänger lite mindre här och där ;-)
MEN! Det som jag verkligen inte förväntade mig var att jag tycker att det är skitkul och jag mår bra av det! Längtar hela tiden tillbaka till gymmet! Ska nog dra dit innan jobbet igen bara för att :-)

Därför ska jag lägga mig nu så att jag orkar upp imorrn.

Nu så här i efterhand kändes det här inlägget VÄLDANS onödigt....

Kommentarer
Postat av: Ida

roligaste bloggen någonnsin, johan.

2009-02-13 @ 02:45:29
Postat av: ....

den drar sig ihop överaalt alltså=) dags att sluta då om du ska få upp den då...

2009-02-14 @ 21:07:24
Postat av: Anonym

Kan du inte dra mig på gymmet också så jag också kan få resultat som "syns"?? :P

2009-02-19 @ 20:54:12
URL: http://marikakehusmaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0