Fy fan vad bra jag är!

Ni vet dom här lägena när ni gör något som du själv anser är så jävla bra att det borde skrivas in i historieböckerna?
När ni har städat hela dagen och förvandlat rummet från nedslagsplatsen för Hiroshima-bomben till finare än blå hallen på nobellmiddagen? Eller när ni efter många misslyckade försök av övande klarade av att vända pannkakan genom att kasta upp den i luften. Eller varför inte när du drar upp bollen på volley stenhårt rakt upp i krysset och känner dig bättre än Zlatan själv.

Ett sånt ögonblick hade jag ikväll. Ni vet när man verkligen verkligen känner att en high five med sig själv känns som den perfekta avslutningen. Jag har precis varit hos Tommy och slappat och haft det allmänt gött. Det avslutades med en halvtimmes prat om träning och där jag fick många användbara tips. Kände mig så där sjukt manlig och jävligt morsk.

Så när jag ska köra ut känner jag bara att med nyfallen snö så finns det bara ett sätt att påbörja resan hem. Jag drar sladd efter sladd utan avbrott mellan garagen, bilarna och lykstolpar lite här och där. Det är såna lägen som man bara tittar åt alla håll det första man gör och letar efter vittnen. Sedan inser man att klockan är ungefär 23.46 på en söndag kväll och inser att detta endast kommer finns kvar som ett simpelt minne. Sedan kör man lugnt vidare i vinternatten...

Det här känns som saker som endast killar kan känna sig stolt över. Men hur är det med tjejer då? Har ni någonsin såna här ögonblick? När ni fick på den där mascaran så perfekt att ni blir helt till er? Eller något annat lite mer fantasifullt kanske?

Har iaf gjort mitt bästa för att försöka få er att första hur jävla grym jag kände mig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag känner mig jävligt grym just nu! Har lyckats ladda ner nån jäkla grej som gör att jag kan importera filmer,tagna med mobilen, in i nått filmredigeringsprogram och rotera dom. Ja, du hör väl hur insatt jag är i sådana här saker :-)High five till mig och en liten klapp på ryggen!



2009-02-23 @ 01:01:09
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Marika

Mascara.. va de mest fyndiga du tror att vi kan vara stolta över!???? :P

2009-02-23 @ 20:02:29
URL: http://marikakehusmaa.blogspot.com
Postat av: Matilda

Den sista biten om oss tjejer känns väldigt bekant från Fucking Åmål där Markus tror att tjejer bara bryr sig om och är bra på är smink och grejer :)

2009-02-24 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0