Kladdigt där nere?

Nu kommer ett sånt här tråkigt "det-här-har-jag-gjort-senaste-tiden"-inlägg.

Är ute på resa i Sverige och hälsar på nära och kära. Var hos mormor en sväng i måndags och på kvällen åkte jag vidare till Bäsna för att hälsa på syrran med familj. Hade två jättemysiga dagar! Igår hade jag och syrran en dag bara vi två så det var jättemysigt! Kommer inte ihåg senast jag var ensam med henne en hel dag så det var roligt! Sedan på kvällen kom mamma,Otti och Elin så idag har jag varit med syrran,mamma och ungarna och badat :)
Det dumma är att jag blev toksjuk i söndags och det blir inte direkt bättre så jag vet inte om bada var min smartaste idé jag har haft  direkt. Men kändes så tråkigt att stanna hemma när de andra åkte iväg. Framtiden (imorgon) får utvisa om jag får sota för mitt dumma beslut.

Ikväll har jag kört ner till mammsen så nu blir jag här nere några dagar. Hände en rolig incident med 2 mil kvar. Jag sitter och kör efter mamma och Otti i 80 på 70-väg. Ligger en bil efter mig ett bra jävla tag. Helt plötsligt börjar det lysa blått utav bara helvete i backspeglarna. DÅ ÄR DET POLISEN SOM HAR LEGAT EFTER MIG! Tankarna hann ju rusa iväg rätt bra från det att jag stannar tills att polisen kommer fram. Var helt hundra på att jag skulle åka på fortkörning och få förlängd prövotid och prick i registret och hela skiten. MEN! Här kommer det roliga! Dom tyckte att jag körde lite vingligt så dom ville dra alkoholkontroll på mig. Vad är det för jävla förolämpning då?! Här sitter man och skiter på sig och så är det bara en vanlig rutinkontroll.

Jävla pajasar!

Johan is signing out!

12 minuter till gudens (Eros Ramazzotti) album ligger på bärbara så man har lite riktig musik!

Kommentarer
Postat av: Viktor

hahahah=D De där med polisen var ju de roligaste idag i alla fall. Tur du skriver lite vad som händer hemma nu här så man har lite koll iaf;)



Vingla inte av vägen nu bara

2009-02-05 @ 16:56:32
Postat av: Amanda

Haha...ja, se poliser! :oD

2009-02-06 @ 06:56:30
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0