Skrattattack!

Höll på att garva ihjäl mig idag! Lätt skönaste kunden jag har haft hahaha

Men man på ungefär 50 år, troligen hans son i samma ålder som mig och troligen dottern som var i ungefär samma ålder handlade av mig.

Så när mannen ska betala så vill han betala med kortet. Grejen är den att folk vet oftast inte om de ska använda remsan eller chippet. Inte heller denna man så han kläcker ur sig
"Ska jag stoppa in den eller ska jag dra?"
Varpå sonen säger "Är det bara jag som ser humorn i det du nyss sa?" och börjar asgarva

Jag har aldrig bitit mig så hårt i läppen för att hålla mig för skratt! Fick verkligen samma bild framför mig som den andra killen tyvldigen också hade fått. Två personer har hittat varandra efter en blöt kväll ute och det slutar hemma hos tjejen. Och precis när det ska bli av kläcker killen ur sig "Ska jag stoppa in den eller ska jag dra?"

Fick tårar i ögonen för att jag skrattade så mycket inombords.

Ni får kalla mig erpvers eller vad ni vill men jag har aldrig viljat skratta så mycket men hållt mig som jag gjorde då! Och den där bilden ville ju inte direkt försvinna så jag satta där i säkert 5 minuter och log och fnittrade för mig själv.

Det är såna där saker som gör hela arbetsdagen värt det!

Kommentarer
Postat av: sandra kaivolin

haha du är knäpp!:P

2009-02-26 @ 22:42:30
Postat av: Martin

Du skulle ju ha garvat ju:p

2009-02-27 @ 10:24:54
Postat av: carro

men guud hahah !!



Ha en bra dag!

Kram

Carro

2009-02-27 @ 10:29:39
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: carro

men guud hahah !!



Ha en bra dag!

Kram

Carro

2009-02-27 @ 10:29:40
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0