The last chapter...

Och nu till Lindas förslag.

Berätta lite om mig själv.
Det är här jag skulle ha ringt in mamma och Viktor och låtit dem skriva den här spalten.
Dels för att jag inte är speciellt bra på att framhäva mig själv och dels för att de antagligen känner mig bättre än vad jag gör.
Men så feg tänker jag inte vara! Men framför allt är Viktor i Thailand och klockan är över 2 på natten så mamma är nog inte heller så pigg på att ställa upp.

Okej jag heter Johan och jag är 19 år. Fan det här går ju bra. Jag jobbar på Willys där jag har jobbat i lite över 5 månader och trivs grymmt bra! Har träffat många personer som jag ofta umgås med privat. Jag bor i en lägenhet här uppe i Östersund med Adam och på fritiden gillar jag att vara med kompisar och har även börjat träna nu så jag hoppas att det ska ta upp en del av min fritid framöver. Förhoppningsvis finns det väl en special someone där också. Är det bara jag som tycker att det här låter som en jävla kontaktannons i tidningen? "Jag gillar månskenspromenader och mysiga middagar"

Nää nu jävlar får det bli ändring

Jag upplevs förhoppningsvis som en rätt glad och lättsam kille hoppas jag. FInns inget jag kan störa mig på mer än personer som klagar över problem istället för att försöka hitta lösningar på dem. Jag går verkligen inte ihop med såna människor men försöker ändå komma överrens med dem om det tex är i jobbet eller är någon som känner en nära vän till mig. Jag gillar mer lättsamma personer som har samma humor som jag (en rätt låg humor för övrigt). Får rätt ofta höra att jag är för snäll för mitt eget bästa och det stämmer nog in rätt ofta. Kan aldrig säga nej om någon frågar efter hjälp och kan ofta få problem när jag försöker hjälpa för många samtidigt och då slutar det ofta med att alla blir missnöjda. Men jag jobbar på det! ;-)

Jag älskar att säga vad jag tycker och att argumentera för det. Jag har dom åsikter jag har men delar ni dem inte är jag ju trots det samma kille. Tänker inte sitta och skriva ner mina åsikter här utan det tar jag upp vid behov :-)
Men det mesta märks rätt tydigt utåt eftersom jag eftersträvar att vara rak mot alla och inte hålla på och låtsas vad jag tycker. Tycker jag bra om någon så visar jag det och är det någon jag tycker mindre bra om håller jag nog hellst det för mig själv eller pratar med någon jag kan lita på att det stannar mellan den personen och mig. Är det någon jag tycker illa om eller inte går ihop med blir det ju inte bättre av att alla andra får höra det? Då tycker jag nog att det är bättre att bara hålla sig på avstånd från personen. Är det så att det är någon jag måste komma överrens med så är det ju bara att bita i det sura äpplet och se till att det funkar att sammarbeta med personen.


Äääh nu får det vara nog! Nu är jag klar med det här och kan skriva vanliga inlägg igen :-)

Hoppas ni blev nöjda med dom här tre inläggen och att ni fortsätter läsa bloggen! Kommer ni på något mer som ni vill att jag skriver om så är det bara att hojta till så ska vi nog kunna lösa det.

Natti natti!

PS Om sex timmar ska jag upp och beställa biljetter till Sverige-Danmark i fotboll. GÄSP! DS


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte bra Johan! Kul att läsa om dig men det mesta visste jag men jag tänkte att de andra som råkar hamna på din blogg ska få veta lite mera och sen skrev jag det mest för att jävlas, du ville ju inte ha såna frågor :p

2009-02-10 @ 18:36:36
URL: http://lindus87.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0